Makyaj

OLAYLI LONDRA TATİLİ – TELEFONUM ÇALINDI!📱

By  |

Başıma gelenlere gerçekten inanamıyorum 🙁 Hem dinlenmek hem de sizler için güzel bir vlog çekmek için yılbaşı öncesi Londra’ya seyahat ettim. Meryem Can da bana eşlik etti. İkimizin bu ikinci yurtdışı seyahati olacaktı ve bu sefer br iş gezisi olmadığı için ikimizde çok heyecanlıydık. Hayatımdaki en olaylı seyahati geçirdim diyebilirim. İzlemek için sizleri youtube kanalıma bekliyorum.

Zaten Londra’ya ilk indiğimiz anda taksiye binerken telefonumu düşürdüm. Buradan tatilin nasıl geçeceğini anladım diyebilirim. Otele vardıktan sonra odaya girdiğimiz anda Meryem’le tam anlamıyla şok olduk. Odada yaşayan resmen birileri vardı. Emin olmak için tekrar karta baktığımda bizim tuttuğumuz oda olduğuna yüzde yüz emin oldum. Her yerde küçük bir çocuğun eşyaları,oyuncakları hatta çorapları vardı. Otel yönetimi yanlışlığı düzelttikten sonra boş bir odaya sonunda yerleştik. İlk olarak Mayfair’de bölgesinde bulunan bir kiliseyi restorana dönüştürdükleri bir yerde akşam yemeği yemek istedik. Mimarisine gerçekten bayıldık. Buradan çıktıktan sonra metroyla yanlışlıkla Winterworland’in olduğu duraktan çıktık. Ve denk gelmişken hemen uğramak istedik. Rengarenk bir ortam, değişik oyun aktiviteleri ve daha neler neler… Hemen dart oynadık ve maalesef peluş kazanamadık. Sonra büyük şişme botlarda kayma aktivitesine katıldık. Gerçekten mükemmel bir ortamdı, çok eğlendik. Fakat bu kadar eğlenmemin ardından bir diğer oyun aktivitesinde telefonum cebimden çalındı 🙁 Cana geleceğine mala gelsin ama arkasında kredi kartımda vardı. Gecenin bir yarısı kredi kartıyla uğraşmak zorunda kaldım. Yapıcak başka bir şey yoktu…

Sabah kahvaltıda Meryem Can’ın bulduğu Avobar a gittik. Her şeyin avokadolu olduğu bu cafe harikaydı. Avokado tosttan, reçele, tereyağından her şeye tam anlamıyla mükemmel lezzetti. Londra’ya gittiğimde mutlaka tekrar gidiceğim yerlerden bir tanesi oldu.

Yarım günümüzü alışverişe harcadık ve kızım Melisa’ya hediye dahil çok güzel şeyler aldım. Akşam Oxford Street de yılbaşı sebebiyle olan çok güzel ışıklandırmalara denk geldik. Akşam yemeğinde yine Londra’nın ünlü restaurantlarından  Sketch’e gittik. Konsept olarak zaten harika bir yer onun dışında tuvaletlerindeki yumurta kapsülleriyle ünlenen bir yer.  Ve son gün Marks and Spencer Food Hall’dan aldığımız harika yiyeceklerle Hyde Park’a gidip kuğularla beraber kahvaltı ettikten sonra Londra maceramızı noktaladık.

Bir sürü şanssızlık yaşadığımız mükemmel bir tatildi. Kesinlikle videoyu izlemeniz lazım. Sizi çok seviyorum 😊