Diğer

Tayland Vlog

By  |

Tayland tatilimizin ilk 2.5 günü Bangkok’da, geriye kalan 3 günü ise Koh Samui adasında geçti. Bir daha gidecek olsam kesinlikle tatilimin tamamını Bangkok’a ayırırım çünkü gezecek, görecek, tadacak, alacak o kadar çok şey var ki…

Tayland

2 gün göz açıp kapayınca kadar çabuk geçti ben de o koşuşturmaca içerisinde olabildiğince Tayland Vlog  için video çekmeye çalıştım. İlk günümüz uçaktan iner inmez hemen başladı aslında… Klasik panaromik şehir turu ve Bangkok’un en önemli iki ”Buddha” heykelinin olduğu tapınakları gezdik.

Kısa bir kültürel tur sonrası otele dönüp Bangkok’un meşhur gece pazarı için yola koyulduk orada birçok yerel restoran ve sokak satıcılarından yerel tadları denedik. İkinci günümüzde şehir merkezinde kalmaya karar verdik ve gün boyu Alışveriş merkezlerinde ve sokaklarda dolaştık.

Akşam yemeği için Hangover 2 filminin çekildiği otelin restoranındaydık, işte burası belkide tüm Bangkok’u Taylandkuşbakışı görebildiğimiz ve son derece etkilendiğimiz harika bir lokasyondu. Bu güzel yemek sonrası otele gidip bavullarımızı hazırladık ve sabah erkenden Koh Samui adasına doğru sevimli uçağımızla yola çıktık.

Koh Samui adası tahmin ettiğimden daha gelişmiş bir adaymış. Adanın içinde birçok Dünya mutfağına sahip leziz restoranlar, barlar, cafeler hatta son derece büyük ve içinde birçok popüler markayı barındıran bir Alışveriş merkezi bile vardı. Adada hem yerel hem de farklı tadları deneyimledikten sonra ilk durağımız elbette masaj yaptırmak oldu.

Tayland

Klasik Thai masajı gerçekten inanılmaz 🙂 Pijamaya benzeyen bir kıyafetle hiçbir yağ, krem vs. kullanılmadan yapılan kuru bir masaj tarzı bu. Bütün kemiklerinizin yerine tek tek oturduğunu hissediyorsunuz ve gerçekten kendinizi çok enerjik hissediyorsunuz. Ayak masajı ise bambaşka bir deneyim sanki ruhunuz içinizden çıkıyor gibi müthiş bir rahatlama…

Koh Samui’de kaostan uzak bir dinlenme tatili oldu benim için. Yedim ve uyudum 🙂 Bu yüzden döndüğümde 2 kiloyuda beraberimde getirdim Türkiyeye, ama önemli olan gerçekten güzel bir tatil geçirmemizdi. Zaten Thailandlı insanlar o kadar pozitif o kadar güleryüzlüler ki sürekli yüzleri gülüyor ve hiçbirşeyi dert etmiyorlar hem Bangkok’daki hem de Koh Samui’deki insanların pozitifliği sizi gerçekten bu ülkenin büyüsü altına alıyor.

Daha fazlası için videomu aşağıdan izleyebilirsiniz 🙂